tisdag 16 juli 2013

Semesterdags

Trots höstväder ute med både regn och blåst så börjar min sommarkänsla infinna sig. Jag har endast några timmars arbete kvar innan mina fyra semesterveckor börjar. Våren har gått i rasande tempo och att vi redan är framme i mitten av juli känns otroligt.

Våra papperskorgar med källsortering är äntligen på plats och nu har vi en spännande höst framför oss med en annan inriktning. Information står i fokus och vi ska bland annat ut i skolor för att prata källsortering med eleverna.

Jag önskar er alla en riktigt härlig sommar med många fina dagar! Själv ska jag försöka njuta av långa dagar i solen och trevliga utflykter med min familj och vänner. I augusti är jag tillbaka igen, jag hoppas att ni är med mig då!



Sommarkänsla trots vädret



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar